- Drukuj
- 03 paź. 2012
- Bez kategorii

W związku z planowaną dystrybucją komputerów i Internetu w dniu 1 października 2012 r. w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego, ul. Stefczyka 3B odbyło się spotkanie Partnerów Projektu z przedstawicielami firm. Spotkanie prowadził z ramienia Urzędu Marszałkowskiego Pan Krzysztof Ławnik, z ramienia firm Nordisk Polska i Eneco odpowiedzialnych za dostarczenie Internetu - Panowie Artur Komorowski, Karol Gładysz i Jacek Kubański oraz z ramienia firmy Talex S.A.- odpowiedzialnej za dostarczenie sprzętu komputerowego- Pan Piotr Jaszczak.
Spotkanie zaczęło się o godzinie 9.00. od prezentacji przedmiotów projektu tj. dostarczenia zestawów komputerowych, zainstalowanie oprogramowania operacyjnego biurowego i antywirusowego, świadczenia usługi dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla sprzętu, oprogramowania i Internetu.
W dalszej kolejności zostały omówione zadania dla lokalnych koordynatorów, jakie ich czekają zarówno przed jak i po dostawie sprzętu oraz Internetu. Do najważniejszych obowiązków koordynatorów należy powiadomienie beneficjentów ostatecznych o terminach dostawy, przekazanie umowy uczestnictwa i potwierdzenie protokołu zdawczo-odbiorczego.
Przedstawiony został również schemat instalacji oraz harmonogram dostaw. Harmonogram będzie aktualizowany na bieżąco uwzględniając uwagi koordynatorów i ekip instalujących.
Ze względu na dużą ilość osób spotkanie zostało podzielone na dwie grupy. Druga grupa rozpoczęła spotkanie o godzinie 12.00. Omówione i przedstawione zostały te same zagadnienia.
Po spotkaniach uczestnicy zostali zaproszeni na lunch. Następne spotkanie podsumuje zakończenie dostaw sprzętu komputerowego i Internetu.
Spotkanie zostało przeprowadzone zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.