Witamy na stronie internetowej projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim"
zmień rozmiar czcionki AAA
Kalendarz
<< Czerwiec 2018 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Brak wydarzeń.

Aktualnie online
» Gości online: 9

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja III
Sonda
Czy podoba Ci się strona?

Tak, podoba się

Nie mam zdania

Zdecydowanie do zmiany


Głosów: 562
Od: 25.08.11
Spotkanie Partnerów Projektu z przedstawicielami firm
Spotkanie Partnerów Projektu z przedstawicielami firm

W związku z planowaną dystrybucją komputerów i Internetu w dniu 1 października 2012 r. w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego, ul. Stefczyka 3B odbyło się spotkanie Partnerów Projektu z przedstawicielami firm. Spotkanie prowadził z ramienia Urzędu Marszałkowskiego Pan Krzysztof Ławnik, z ramienia firm Nordisk Polska i Eneco odpowiedzialnych za dostarczenie Internetu - Panowie Artur Komorowski, Karol Gładysz i Jacek Kubański oraz z ramienia firmy Talex S.A.- odpowiedzialnej za dostarczenie sprzętu komputerowego- Pan Piotr Jaszczak.

Spotkanie zaczęło się o godzinie 9.00. od prezentacji przedmiotów projektu tj. dostarczenia zestawów komputerowych, zainstalowanie oprogramowania operacyjnego biurowego i antywirusowego, świadczenia usługi dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla sprzętu, oprogramowania i Internetu.

W dalszej kolejności zostały omówione zadania dla lokalnych koordynatorów, jakie ich czekają zarówno przed jak i po dostawie sprzętu oraz Internetu. Do najważniejszych obowiązków koordynatorów należy powiadomienie beneficjentów ostatecznych o terminach dostawy, przekazanie umowy uczestnictwa i potwierdzenie protokołu zdawczo-odbiorczego.

Przedstawiony został również schemat instalacji oraz harmonogram dostaw. Harmonogram będzie aktualizowany na bieżąco uwzględniając uwagi koordynatorów i ekip instalujących.

Ze względu na dużą ilość osób spotkanie zostało podzielone na dwie grupy. Druga grupa rozpoczęła spotkanie o godzinie 12.00. Omówione i przedstawione zostały te same zagadnienia.

Po spotkaniach uczestnicy zostali zaproszeni na lunch. Następne spotkanie podsumuje zakończenie dostaw sprzętu komputerowego i Internetu.

Spotkanie zostało przeprowadzone zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.


"Dotacje na Innowacje" "Inwestujemy w Waszą przyszłość"
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
 
Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookie.